Ад рокера да класічнага кампазітара
29 верасня вядомаму кампазітару Уладзіміру Кандрусевічу спаўняецца 65 год. Аўтар музыкі
балетаў, опер, сімфанічных твораў, а таксама музыкі да тэатральных спектакляў і фільмаў («Плач перапёлкі», «Падзенне ўверх», «Справы Лахоўскі», «Кадэт» (прыз за лепшую музыку на Рэспубліканскім фестывалі беларускіх фільмаў), «Рыжык у Залюстроўі», «Кіндзервільскі прывід» і інш.
Уладзімір Пятровіч асобы шматгранная: у маладосці быў адным з першых рокераў на Беларусі.
Пра шлях ад рокера да класічнага кампазітара, а таксама пра тое, што цікавіць вас, мы будзем раўмаўляць на пачатку верасня з Уладзімірам Пятровічам. Далучайцеся!
Владимир, скажите, есть ли в вашей "копилке" произведения, которыми вы гордитесь и есть ли те, за которые вам стыдно?
ОтветитьУдалитьвы шмат пішаце музыкі для кіно, скажыце, з чаго пачынаецца такая праца: вы чытаеце спачатку сцэнарый ці пішаце музыку "на тэму"? Чым адрозніваецца такая праца ад стварэння музыкі для тэатра?
ОтветитьУдалитьУ меня вопрос: какая музыка, на ваш взгляд, у белорусских композиторов и у вас лично удается лучше: серьезная (классическая) или несерьезная (попса и т.д). Как вы вообще оцениваете белорусскую композиторскую школу. Есть ли она?
ОтветитьУдалитьУладзімір Пятровіч, вы былі адным з першых рокераў у Беларусі. А цяпер у вас праяўляюцца "рокерские замашкі" ў музыцы і ў жыцці?
ОтветитьУдалить